CGI: Danske opkøb skal opveje års fald i omsætningen

CGI i Danmark har tabt omsætning i årevis, men det har været en kalkuleret strategi væk fra forretningsområder uden afkast. Nu indleder selskabet jagten på flere opkøbskandidater i jagten på vækst og penge i kassen. Men CGI er kræsne, siger topchefen.
Foto: Rolsted Fotografi/CGI/PR
Foto: Rolsted Fotografi/CGI/PR

Omsætningsfald skal vendes til fremgang gennem målrettede opkøb i det danske it-marked. Sådan lyder målet for CGI´s danske topchef Michael Hermansen efter en årrække med faldende salg og efter en coronakrise, der har sat sig negativt i dele af CGI´s regnskabsbøger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også