ITWatch

Sådan fik han en millionforretning ud af en pop up-besked

Mogens Møller modtog flere end hundrede henvendelser, da han opfandt en opsigtsvækkende måde at markedsføre et nyhedsbrev. Nu er han direktør for Sleeknote, der hjælper webshops over hele kloden.

Foto: colourbox.com

Det mest iøjnefaldende ved Mogens Møller er noget, som han slet ikke gør. Han drikker ikke kaffe.

Forestil jer en smilende mand med strøget skjorte, vandkæmmet hår, villa, børn, kone, stærk kaffe, en millionomsætning om måneden, nye medarbejdere, store kunder, flytteplaner, tocifrede vækstrater, fire partnere... og fjern så den stærke kaffe fra hele den mundfuld.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs