Kritik af CBB's nye abonnementer: "I hvert fald på kant med reglerne"

Forbrugerrådet langer ud efter CBB for, at teleselskabet tager 80 kr. mere om måneden for nyt abonnement med EU-data end for løsning, der kun kan bruges i Danmark. Forbrugerorganisationen overvejer at melde CBB's nye abonnementer til Energistyrelsen.
CBB tager 80 kr. mere for et abonnement med EU-data. Ikke i orden, mener Forbrugerrådet Tænk. | Foto: AP Photo/Manu Fernandez/Polfoto
CBB tager 80 kr. mere for et abonnement med EU-data. Ikke i orden, mener Forbrugerrådet Tænk. | Foto: AP Photo/Manu Fernandez/Polfoto

Med to nylancerede produkter går CBB Mobil i hvert fald til kanten af EU's nye roaming-regler, der træder i kraft 15. juni.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også