ITWatch

Unge gider ikke reklamer på nettet

De unge er langt mindre modtagelige for reklamer på nettet. Over halvdelen bruger adblocker, viser undersøgelse.

Foto: Colourbox

De unge er langt mindre tilfredse med reklamer på nettet end de lidt ældre. Det viser en ny undersøgelse, skriver DANSK IT og DataEthics i en fælles meddelelse.

Undersøgelsen viser, at 55 pct. af de 18-29-årige anvender adblocker i modsætning til den øvrige befolkning, hvor kun 35 pct. blokerer reklamer. Analyse Danmark har gennemført undersøgelsen på vegne af DANSK IT og DataEthics.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs