Unge gider ikke reklamer på nettet

De unge er langt mindre modtagelige for reklamer på nettet. Over halvdelen bruger adblocker, viser undersøgelse.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

De unge er langt mindre tilfredse med reklamer på nettet end de lidt ældre. Det viser en ny undersøgelse, skriver DANSK IT og DataEthics i en fælles meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også





Photo: PR

ITM8 køber fynsk cloud-specialist

For abonnenter