ITWatch

Danske iværksættere skal på månedslang investor-pitch i Silicon Valley

Med en platform til at finde menneskelige reklamesøjler er to danske iværksættere inviteret en tur til Silicon Valley for at pitche produktet til mulige investorer.

Foto: Colourbox

Det kan være svært for reklamevirksomheder at etablere kontakt til såkaldte influencere, mere eller mindre offentlige personer der promoverer ens produkt, men nu vil to danske iværksættere gøre op med det.

Med platformen Admee, der formidler kontakt mellem influencere og virksomheder, i baghånden, skal Mark og Nanna Basa en tur til det amerikanske Silicon Valley for at præsentere forretningen for en række investorer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

TDC Net sejler skuden med rolig hånd

Det blev et kvartal med stabil fremgang for infrastrukturselskabet TDC Net. Omsætningen steg en anelse, men driften blev forbedret og selskabet effektiviserer sig gennem energikrisen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs