Danske iværksættere skal på månedslang investor-pitch i Silicon Valley

Med en platform til at finde menneskelige reklamesøjler er to danske iværksættere inviteret en tur til Silicon Valley for at pitche produktet til mulige investorer.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Det kan være svært for reklamevirksomheder at etablere kontakt til såkaldte influencere, mere eller mindre offentlige personer der promoverer ens produkt, men nu vil to danske iværksættere gøre op med det.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også