
Den lille danske teknologivirksomhed Agillic jagter en notering på den danske børs Nasdaq First North i København.
Det skriver Børsen.
Selskabet arbejder på en cloudløsning, der skal gøre deres brugere i stand til at sende markedsføring ud på en række kanaler som sms, mail, online og print.
Selskabet har kunder som Matas og Mofibo.
"Vi tror på en fremtid, hvor traditionel markedsføring erstattes mere og mere med relevant kommunikation. Oplevelsen bliver anderledes, fordi det rigtige budskab kommer på det rigtige tidspunkt. Så i stedet for, at man føler sig solgt til, så oplever man det som en service, og at man køber ind i noget," siger Rasmus Houlind, chefstrateg i Agillic til Børsen.
Prospektet ventes på gaden i marts, skriver avisen.
Ominto risikerer atter at blive afnoteret på børsen i New York
Tredje gang er lykkens gang: Npinvestor når mål for børsnotering
Mere fra ITWatch
Vestager forventer techlov træder i kraft inden for et år
Europa-Parlamentet arbejder på højtryk for at få stemt de to kommende techlovpakker igennem inden sommer, så de sidste skridt kan tages i efteråret. Allerede næste forår forventes store dele af de to lovpakker at træde i kraft, melder EU’s konkurrencekommissær Margrethe Vestager og EU-parlamentariker Christel Schaldemose.