TDC fokuserer på nuværende kunder frem for at kapre nye

TDC vil hellere gøre mere for sine eksisterende mobilkunder end at kapre nye, fastslår finansdirektør Stig Pastwa i forlængelse af telekoncernens kvartalsregnskab. Dermed ser konkurrenten 3 ud til at være eneste teleselskab, der har som erklæret mål at vokse gennem flere kunder.
TDC's finansdirektør, Stig Pastwa. | Foto: PR/TDC
TDC's finansdirektør, Stig Pastwa. | Foto: PR/TDC

Det vigtigste for TDC er at fastholde eksisterende kunder i mobilforretningen, og så må jagten efter nye komme i anden række. Det slår TDC's finansdirektør Stig Pastwa fast overfor ITWatch i forbindelse med telekoncernens nye regnskab for tredje kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også