ITWatch

Telia vil holde fast på eksisterende kunder

For Telia handler det om at fastholde eksisterende kunder, fortæller direktør Morten Bentzen. EU's roaming-regler har ikke haft mærkbar effekt på selskabets kvartalsregnskab. 

Foto: PR/Telia

Med et nyt kvartalsregnskab fremlagt siger Telias adm. direktør i Danmark, Morten Bentzen, til ITWatch, at teleselskabets fokus fremadrettet er på at fastholde eksisterende kunder.

"Vi tror på, at det handler om at levere til eksisterende kunder fremfor at jagte nye kunder. Derfor har vi lanceret coax og fiber til vores kunder baseret på TDC's infrastruktur," fortæller han om en af selskabets nye satsninger.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Tech-veteran til ejendomsbranchen: "Smarte bygninger forbedrer folks liv"

PROPTECH SYMPOSIUM: Ejendomssektoren har adgang til den teknologi, der skal til for at forandre ikke blot branchen, men menneskers liv til det bedre – og dermed øge produktiviteten. Det siger proptech-veteran Antony Slumbers. ”Lad være med at tænke på bæredygtighed som noget ekstra,” lyder opfordringen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs