ITWatch

Telia satser på nyt butikskoncept

En ny type butik skal knytte kunderne tættere til Telia. Teleoperatøren åbnede torsdag den første butik i Kolding, hvor man samler både salg, service og support på en fysisk adresse. Bliver konceptet en succes, skal det udrulles til flere butikker og markeder.

Foto: PR/Telia

Telia vil tættere på kunderne og samler de kundehenvendte dele af forretningen i en ny type butik. Den første af slagsen åbnede torsdag i Kolding og indeholder både salg, kundeserviceafdeling og mobilreperation, mens kunderne venter.

Hvis løsningen lykkes i Kolding, regner Telia med at brede konceptet ud i flere butikker i både Danmark og i selskabets andre markeder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs