ITWatch

Yousee tager afsked med udskældte Sitel: Vi kan gøre arbejdet bedre i samlet organisation

Yousee samler igen kundeservice under eget tag, efter virksomheden i 2014 udliciterede området til Sitel. Yousees direktør afviser, at kritikken af Sitels arbejdsmetoder og behandling af ansatte har haft betydning for beslutningen.

Koncerndirektør i Yousee, Jaap Postma. | Foto: Foto/Teis Bruno

800 mand skifter til december arbejdsgiver fra den amerikanske callcentervirksomhed Sitel til TDC Groups privatkundedel Yousee.

Det er ellers kun tre år siden, at 800 ansatte gik den modsatte vej, da Yousee udliciterede sin kundeservicegren til netop Sitel.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs