Oister i kovending: Kunder vil have prisstigninger

Teleselskabet Oister fjerner administrationsgebyr, men gør netto abonnementerne dyrere. Det sker i et forsøg på at nedbringe "regningskompleksiteten," fortæller virksomheden, der melder om efterspørgsel fra kunderne.
Jesper Bennike, adm. direktør hos det 3-ejede teleselskab Oister. | Foto: PR/3
Jesper Bennike, adm. direktør hos det 3-ejede teleselskab Oister. | Foto: PR/3

Det skal være mere simpelt at være kunde hos teleselskabet Oister. Derfor bliver det nu dyrere, forklarer det 3-ejede selskab, som ellers tidligere har lovet, at der aldrig ville komme prisstigninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

    Nokia bekræfter køb af Infinera

    For abonnenter

    Læs også