ITWatch

Yousee går i offensiven på tv-markedet med eksklusivt indhold

På årets IFA-messe har Yousee lanceret nogle nyheder for at komme de faldende tv-tal i møde. Selskabet indgår partnerskab med kendt tv-vært for at få eksklusivt indhold og varsler prisstigninger.

Adm. direktør Jaap Postma på et pressemøde i Berlin i forbindelse med den store teknologimesse IFA. | Foto: Malte Oxvig

TDC-ejede Yousee skruer med egne ord op for on-demand-oplevelsen for sine tv-kunder. Det betyder, at tv-distributøren med nogle nye tiltag vil gøre det mere fleksibelt for kunderne at se indhold, når de vil – men samtidig bliver det også dyrere for de fleste at have bredbånd eller tv hos Yousee.

"Vi mener, at timingen er rigtig i forhold til at accelerere forbruget af on-demand langt mere, end vi hidtil har gjort," forklarer adm. direktør Jaap Postma på et pressemøde i Berlin i forbindelse med den store teknologimesse IFA.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs