ITWatch

Yousee går i offensiven på tv-markedet med eksklusivt indhold

På årets IFA-messe har Yousee lanceret nogle nyheder for at komme de faldende tv-tal i møde. Selskabet indgår partnerskab med kendt tv-vært for at få eksklusivt indhold og varsler prisstigninger.

Adm. direktør Jaap Postma på et pressemøde i Berlin i forbindelse med den store teknologimesse IFA. | Foto: Malte Oxvig

TDC-ejede Yousee skruer med egne ord op for on-demand-oplevelsen for sine tv-kunder. Det betyder, at tv-distributøren med nogle nye tiltag vil gøre det mere fleksibelt for kunderne at se indhold, når de vil – men samtidig bliver det også dyrere for de fleste at have bredbånd eller tv hos Yousee.

"Vi mener, at timingen er rigtig i forhold til at accelerere forbruget af on-demand langt mere, end vi hidtil har gjort," forklarer adm. direktør Jaap Postma på et pressemøde i Berlin i forbindelse med den store teknologimesse IFA.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: Har corona skabt en ny guldalder for innovation?

Hvad kan vi lære af covid-19-pandemien, når det gælder virksomheders innovationskraft – og sammenhængen med bæredygtighed, diversitet, ledelse og måder at arbejde sammen på? Det forsøger Peter Juul Jørgensen fra Lenovo at svare på i denne klumme.

NNIT-topchef: Mine ambitioner er højere

Pär Fors’ første halve år som direktør i NNIT har været præget af flere udskiftninger i topledelsen og faldende indtægter. Den nye direktør er kun mildt tilfreds og forventer bedre resultater i den kommende tid.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs