It-mediet Radar bliver opkøbt af Teknologiens Mediehus

Nichemediet har de seneste måneder været på jagt efter en medejer, og nu, knap halvandet år efter Radar gik i luften, er en aftale indgået med Teknologiens Mediehus.
"Teknologi og digitalisering kan ikke længere siges at være en afsides niche i medielandskabet," siger Christina Blaagaard, adm. direktør i Teknologiens Mediehus, som Radar nu bliver del af. | Foto: Finn Frandsen / Ritzau Scanpix
"Teknologi og digitalisering kan ikke længere siges at være en afsides niche i medielandskabet," siger Christina Blaagaard, adm. direktør i Teknologiens Mediehus, som Radar nu bliver del af. | Foto: Finn Frandsen / Ritzau Scanpix

Techmediet Radar bliver del af Teknologiens Mediehus, hvor nichemediet vil blive integreret i mediehusets øvrige abonnementstilbud, men fastholdt som selvstændigt brand med egne nyhedsbreve. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også