Telia-chef: Vores strategi begynder at virke

Danmarks fjerdestørste teleselskab tabte kunder, men gik frem på driftsindtjeningen i fjerde kvartal. Selskabet taber både mobilkunder, TV-kunder og bredbåndskunder, men har ryddet op og begynder nu at se fremad.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH

Mens konkurrencesituationen på det danske telemarked i disse måneder bevæger sig hurtigere og hurtigere, går det stille og roligt fremad for Telias danske afdeling, hvor den tjekkiske topchef, Petr Cermak for få måneder siden blev udnævnt til permanent topchef.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også