Forbrugerombudsmanden giver telebranchen en opsang

Sure mobilkunder får forbrugerombudsmand Christina Toftegaard Nielsen til at tage fat i telebranchen. Fri data skal forstås som fri data, lyder det.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH
AF MICHAEL STENVEI

Affødt af klager fra utilfredse mobilkunder er forbrugerombudsmand Christina Toftegaard Nielsen ude med riven efter telebranchen, når det gælder selskabernes salg af mobilpakker med fri data.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også