Fastspeed-direktør: "Der er aktører som har meget svært ved at give slip på kunderne"

Alle bredbåndsudbydere er enige om, at det skal være nemt for kunder at skifte selskab. Til gengæld er der dyb uenighed om, hvordan et skifte præcis skal forløbe.
Foto: Malte Oxvig
Foto: Malte Oxvig
AF MICHAEL STENVEI

Et godt tilbud er ikke bare et godt tilbud. I hvert fald ikke hvis man spørger aktørerne i bredbåndsbranchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også