ITWatch

TDC kalder nyt lavprisselskab en succes – men holder alle salgstal i skuffen

I august løftede TDC sløret for lavprisudbyderen Eesy. Ifølge TDC-ledelsen har Eesy været med til at bremse nedturen i den private mobilforretning, der i 2020 mistede 85.000 kunder.

Direktør for Nuudays digitale brands, Jens Grønlund (forrest), og Eesy-direktør Anders Kjær Jensen fra lanceringen af TDC-ejede Eesy i august 2020. | Foto: Nuuday/PR

Topledelsen i TDC tøver ikke med at give lanceringen af lavprismobilselskabet Eesy en stor del af æren for, at TDC kommer ud af 4. kvartal med vækst i mobilforretningen.

"Det har være en succes at lancere Eesy som et mobilprodukt uden dikkedarer på Danmarks bedste mobilnetværk. Eesy er ikke billigere, men lige så billig som de andre selskaber," siger Lasse Pilgaard, finansdirektør i TDC Group, om sammenligningen med konkurrenter som CBB Mobil, Oister og Call Me.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Danskere i hobetal henter råd om investering og opsparing på sociale medier – ny form for vejrudsigt kan give beskyttelse

Danskerne modtager i stor stil investeringstips og opsparingsråd på de sociale medier, men selvom tendensen på mange måder er positiv og giver oplyste borgere, så kan det være svært at undgå svindel og placere ansvar, hvis noget slår fejl. En vejrudsigt over, hvilke investeringsstrømninger der florerer på de sociale medier, kunne være en del af løsningen, lyder det fra en specialist.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs