TDC kalder nyt lavprisselskab en succes – men holder alle salgstal i skuffen

I august løftede TDC sløret for lavprisudbyderen Eesy. Ifølge TDC-ledelsen har Eesy været med til at bremse nedturen i den private mobilforretning, der i 2020 mistede 85.000 kunder.
Direktør for Nuudays digitale brands, Jens Grønlund (forrest), og Eesy-direktør Anders Kjær Jensen fra lanceringen af TDC-ejede Eesy i august 2020. | Foto: Nuuday/PR
Direktør for Nuudays digitale brands, Jens Grønlund (forrest), og Eesy-direktør Anders Kjær Jensen fra lanceringen af TDC-ejede Eesy i august 2020. | Foto: Nuuday/PR
AF MICHAEL STENVEI

Topledelsen i TDC tøver ikke med at give lanceringen af lavprismobilselskabet Eesy en stor del af æren for, at TDC kommer ud af 4. kvartal med vækst i mobilforretningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også