Teleindustrien kan hente stort potentiale

Der ligger en gevinst for teleselskaberne, hvis de bliver bedre til at krydssælge løsninger til kunderne, vurderes det i ny rapport.
Foto: LISELOTTE SABROE//
Foto: LISELOTTE SABROE//

Der ligger op til otte mia. kr. at hente for teleselskaberne, lyder det i ny analyse, der forsøger at klarlægge, hvordan telebranchen kan øge salget ved at udnytte, at Danmark er langt fremme med at tage teleløsninger og medieprodukter til sig.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også