ITWatch

Norlys tager vigtigt skridt mod ny identitet med Waoo-exit

På sigt går Norlys efter at skabe en helt ny identitet i tv- og bredbåndsmarkedet. Med sin udtræden af Waoo tager koncernen et vigtigt skridt, siger direktør, der ikke afviser, at også brandet Stofa bliver nedlagt på et tidspunkt.

Sune Nabe Frederiksen er direktør i Norlys Digital. | Foto: PR/Norlys

Med sin exit fra Waoo-samarbejdet tager Norlys et vigtigt skridt mod en helt ny identitet i telemarkedet. Det fortæller direktør i Norlys Digital, Sune Nabe Frederiksen, til ITWatch.

På sigt vil man gerne promovere navnet Norlys overfor tv- og bredbåndskunder. Det gør man ikke i dag, hvor man i stedet markedsfører mærkerne Stofa og Boxer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Tidlig investor smækkede kassen i for Drugstars: Tidsplan og økonomi skred

Det ville tage længere tid og koste mere end først estimeret at indfri de store ambitioner, som venturefonden Byfounders havde til e-health-firmaet Drugstars, og derfor var fonden – i lighed med Drugstars’ andre tidlige investorer – ikke villig til at stille op med kapital til det nu konkursdømte selskab.

Jim Snabe: Den digitale gevinst bliver større hvis vi skynder os

Dansk Industri fremlægger i dag sine anbefalinger til den danske digitaliseringsstrategi, der kommer i kølvandet på anbefalingerne fra regeringens eget digitaliseringspartnerskab tidligere på måneden. Begge udvalg mener, at det haster med nye visioner for Danmark.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs