ITWatch

Norlys tager vigtigt skridt mod ny identitet med Waoo-exit

På sigt går Norlys efter at skabe en helt ny identitet i tv- og bredbåndsmarkedet. Med sin udtræden af Waoo tager koncernen et vigtigt skridt, siger direktør, der ikke afviser, at også brandet Stofa bliver nedlagt på et tidspunkt.

Sune Nabe Frederiksen er direktør i Norlys Digital. | Foto: PR/Norlys

Med sin exit fra Waoo-samarbejdet tager Norlys et vigtigt skridt mod en helt ny identitet i telemarkedet. Det fortæller direktør i Norlys Digital, Sune Nabe Frederiksen, til ITWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Ericsson: De næste fem år vil vores dataforbrug eksplodere

Om blot fem år vil antallet af 5G-abonnementer i verden runde fem milliarder og 80 procent af alle mobile bredbåndsabonnementer vil være baseret på 5G. Sådan lyder et par forudsigelser fra Ericssons årlige rapport om de kommende år på mobilområdet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs