Norlys tager vigtigt skridt mod ny identitet med Waoo-exit

På sigt går Norlys efter at skabe en helt ny identitet i tv- og bredbåndsmarkedet. Med sin udtræden af Waoo tager koncernen et vigtigt skridt, siger direktør, der ikke afviser, at også brandet Stofa bliver nedlagt på et tidspunkt.
Sune Nabe Frederiksen er direktør i Norlys Digital. | Foto: PR/Norlys
Sune Nabe Frederiksen er direktør i Norlys Digital. | Foto: PR/Norlys

Med sin exit fra Waoo-samarbejdet tager Norlys et vigtigt skridt mod en helt ny identitet i telemarkedet. Det fortæller direktør i Norlys Digital, Sune Nabe Frederiksen, til ITWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også