Stofa fik rekordomsætning i 2019 – overskuddet blev mere end halveret

Stofa fik mindsket frafaldet af tv-kunder sidste år, hvor den samlede kundebase var i fremgang, og omsætningen nåede rekordniveau. Men særligt tre forhold var med til at barbere tre fjerdedele af overskuddet i forhold til forrige år.
Sune Nabe Frederiksen, adm. direktør, Stofa. | Foto: PR/Norlys
Sune Nabe Frederiksen, adm. direktør, Stofa. | Foto: PR/Norlys

Stofa, som er landets næststørste tv-distributør, kunne i 2019 konstatere, at omsætningen steg, og at der kom flere kunder i butikken. Samtidig blev der barberet omkring 30 mio. kr. af overskuddet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også