Nye kunder tog toppen af Boxers bundlinje sidste år

Adm. direktør melder om flere kunder i butikken hos Boxer, og udgifter til at få dem om bord sænker overskuddet – både sidste år og i år. Nyt bredbåndsprodukt og streaming skal udgøre en større del af forretningen på sigt.
Ulf Lund, adm. direktør, Boxer. | Foto: Gregers Tycho/SPO
Ulf Lund, adm. direktør, Boxer. | Foto: Gregers Tycho/SPO

2019 blev et år med pilen pegende en smule nedad for tv- og bredbåndsdistributøren Boxer, der har godt 200.000 tv-kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også