Teleselskab går sammen med elektronikkæde i nyt salgssamarbejde

Et strategisk samarbejde betyder, at Telenor fremover vil sælge sine produkter i Elgigantens butikker.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH

Telenor vil fremover være tilstede i markant flere butikker. Det er resultatet af et nyt strategisk salgssamarbejde med elektronikæden Elgiganten.

Udover teleselskabets egne 57 butikker, vil Telenor fra 4. oktober også sælge sine produkter i Elgigantens 38 varehuse.

Det oplyser teleselskabet i en pressemeddelelse.

"Samarbejdet med Elgiganten gør os meget mere tilgængelige for vores kunder, og vi får adgang til helt nye kundestrømme hos Elgigantens ca. 13 millioner besøgende årligt," udtaler kundedirektør i Telenor, Tor-Arne Fosser, i meddelelsen.

Han peger på, at salgssamarbejdet gør det muligt at ramme en ny kundegruppe, som ikke er vant til at komme i Telenors butikker.

Telenors indtog i Elgigantens varehuse betyder konkret, at selskabets mobilabonnementer bliver en del af produktporteføljen, ligesom det bliver muligt at vælge Telenor-abonnementer ved køb af mobiltelefoner.

Teledirektør har reddet sit selskab efter otte år i rekonstruktion 

Telenor-direktør med ansvar for selskabets butikker mister sin stilling

Mobildækningen mangler på Københavns nye metrolinje 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også