3-direktør: Hvis vi kludrer i det om mandagen, kan vi mærke det om tirsdagen

Der er kontant afregning på det danske mobilmarked, påpeger 3-boss Morten Christiansen. Han har omfavnet det omskiftelige marked ved at gøre det lettere for kunder at annullere deres abonnementer, siger han til Bloomberg.
Foto: PR/3
Foto: PR/3

Det danske telemarked er benhårdt, men det passer Morten Chritiansen godt.

I et interview med Bloomberg siger 3-direktøren, at han har vænnet sig til, at der er kontant afregning hos kunderne.

Han har selv omfavnet det omskiftelige marked ved at indføre en såkaldt "digital churn-knap," som gør det lettere for kunderne at annullere et abonnement.

"Hvis vi kludrer i det om mandagen, så mærker vi det om tirsdagen. Engang tænkte jeg, at det var dårligt. Jeg plejede at gå efter lange kontrakter, men det er ret godt, at man gør regnskabet op hver dag," siger han til mediet.

3 klar til at fortsætte med Huawei

3-boss i hård kritik af minister: Den værste gang sludder, jeg nogensinde har hørt 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også