ITWatch

TDC-chef: Vi skal lære af Hipers startup-tankegang

TDC har netop købt konkurrenten Hiper, der har små 50.000 kunder. Koncernchef understreger, at deres kundebase er interessant, men at købet i høj grad også handler om at "lære af hinanden." (Opdateret)

Foto: Foto/Teis Bruno

TDC har købt bredbåndsudfordreren Hiper af to årsager. Den ene er for at få fat i et kundekartotek, som har haft stor vækst de seneste år - den anden er, at TDC vil lære af den startup-tankegang, Hiper bygger på.

Det fortæller koncernchef i TDC's kundevendte forretning Opco, Jaap Postma, til ITWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: Den grønne it-bølge risikerer at kvæles af krisen

Regeringen har grønne ambitioner – også på det digitale område. Men vil historien gentage sig, og vil de grønne it-drømme drukne i et excel-arks kolonner, spørger Christian Hannibal, director for tech, media and finance i Rud Pedersen Public Affairs, i denne klumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs