ITWatch

TDC-chef: Vi skal lære af Hipers startup-tankegang

TDC har netop købt konkurrenten Hiper, der har små 50.000 kunder. Koncernchef understreger, at deres kundebase er interessant, men at købet i høj grad også handler om at "lære af hinanden." (Opdateret)

Foto: Foto/Teis Bruno

TDC har købt bredbåndsudfordreren Hiper af to årsager. Den ene er for at få fat i et kundekartotek, som har haft stor vækst de seneste år - den anden er, at TDC vil lære af den startup-tankegang, Hiper bygger på.

Det fortæller koncernchef i TDC's kundevendte forretning Opco, Jaap Postma, til ITWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

It-leverandør kritiserer offentlige indkøb

Det offentlige er for dårlige til at leve op til deres egne intentioner om at foretage grønne indkøb, mener flere virksomheder, der i følge dem selv står klar med produkterne.

Bæredygtighed mangler i offentlige udbud

Der er langt mellem ord, der lægger sig op ad bæredygtighed, i de offentlige udbud, mener en ph.d.-forsker, der i et projekt er ved at under søge de offentlige indkøb.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs