ITWatch

Tidligere mediemand styrer teleselskab med principper om nærhed og hurtighed

Hos Dandial i Aalborg er en tæt kundekontakt vigtig. Selskabet bryster sig ikke af et hav af medarbejdere, til gengæld er det fagfolk, der besvarer kundens opkald, siger den adm. direktør.

DanDial i Aalborg en vinter morgen. | Foto: PR/Dandial

Det skal være en ekspert, der tager telefonen, når man ringer. Sådan ser det ud hos DanDial i Aalborg. Her sætter Jesper Nørgaard, adm. direktør, en ære i, at det er specialister, der tager telefonen, når kunderne ringer.

"Her i huset bliver alle kald besvaret af en fagperson, som kender kundens løsning," siger direktøren om det lille teleselskab.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Visma opruster i kommunerne og køber Sofus

Den opkøbsivrige norske Visma-koncern køber nu Aarhus-virksomheden Sofus Døgndata, der leverer cloud-løsninger til daginstitutioner. Selskabet venter flere opkøb på området.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs