ITWatch

Tidligere mediemand styrer teleselskab med principper om nærhed og hurtighed

Hos Dandial i Aalborg er en tæt kundekontakt vigtig. Selskabet bryster sig ikke af et hav af medarbejdere, til gengæld er det fagfolk, der besvarer kundens opkald, siger den adm. direktør.

DanDial i Aalborg en vinter morgen. | Foto: PR/Dandial

Det skal være en ekspert, der tager telefonen, når man ringer. Sådan ser det ud hos DanDial i Aalborg. Her sætter Jesper Nørgaard, adm. direktør, en ære i, at det er specialister, der tager telefonen, når kunderne ringer.

"Her i huset bliver alle kald besvaret af en fagperson, som kender kundens løsning," siger direktøren om det lille teleselskab.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Dixa snupper Relatel-chef

Efter halvandet år på meddelte Relatel-chef Casper Bøyesen i går sin afgang fra Nuuday-virksomheden for at gå til Dixa.

Dansk AI-virksomhed satser på sorte tal i år

Investorernes fokus på indtjening frem for vækst for enhver pris, har fået den danske AI-virksomhed 2021.ai til at justere sin strategi. Nu er sorte tal på bundlinjen for første gang inden for rækkevidde.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs