Amerikaner vil indtage Podios danske marked

En amerikansk softwareplatform vil indtage det danske marked og tage kampen op mod kendt dansk iværksætterselskab.
Alexia Ohannessian, international marketingschef hos Trello. | Foto: Screendump fra Trellos egen Youtube-video
Alexia Ohannessian, international marketingschef hos Trello. | Foto: Screendump fra Trellos egen Youtube-video

Den amerikanske softwarevirksomhed Trello, der leverer digitale projektstyringsværktøjer, vil med en enkelt mand tage kampen op mod et af de store danske iværksætterselskaber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også