It-guru: Større virksomheder ser innovation og nye ideer som en virus

Hvis målet er at beskytte sin eksisterende forretning, kan man ikke udvikle sig. Derfor er etablerede virksomheder nødt til at gå nye veje og lade udviklingen foregå væk fra moderskibet. Sådan lyder det fra Tim Frank Andersen, serieiværksætter og it-veteran.
Tim Frank Andersen, chief digital officer hos det digitale mediebureau Charlie Tango. | Foto: Jan Bjarke Mindegaard
Tim Frank Andersen, chief digital officer hos det digitale mediebureau Charlie Tango. | Foto: Jan Bjarke Mindegaard

En virksomhed kan ikke komme med nye skelsættende opfindelser og forretningsgange, hvis den er bygget op i den klassiske forstand, som emulerer uigennemtrængelig borg, der har til formål at beskytte indmaden og kerneproduktet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også