Facebook mener at kunne nå flere 15-24-årige end der bor i Danmark

Ifølge Facebook kan annoncører potentielt nå 805.000 unge mellem 15 og 24 år i Danmark. Ifølge Danmarks Statistik er der dog kun 735.000 danskere i den aldersgruppe. Vores estimat er baseret på flere faktorer, siger Facebook om skævheden.
Foto: /ritzau/AP/Noah Berger
Foto: /ritzau/AP/Noah Berger
AF Thomas Nygaard Madsen, MediaWatch

Hvor mange mennesker kan man nå ud til via Facebook?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Photo: Niels Hougaard

    Nokia bekræfter køb af Infinera

    For abonnenter

    Læs også