Aarhusianere med rød bundlinje er sultne efter succes i udlandet

Take-away-portalen Hungry Group har taget konkurrencen op i tre lande. Mens forretningen giver overskud herhjemme, bliver der investeret kraftigt i Irland og Holland.
Foto: Ritzau Scanpix/Emil Ryge Christoffersen
Foto: Ritzau Scanpix/Emil Ryge Christoffersen
RITZAU FINANS

Der var røde tal på bundlinjen hos aarhusianske Hungry Group i 2016. Og forklaringen skal findes i Irland og Holland, hvor selskabet investerer heftigt i sine datterselskaber for at skabe vækst, mens det danske selskab, Hungry.dk, modsat hev et solidt overskud i land.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

HP efter stor rokade: Vi står et godt sted

For abonnenter