SAP vil konkurrere på bæredygtighed

Virksomheder skal se på CO2 som et parameter på linje med pris og leveringstid, når de handler med hinanden, lyder det fra SAP, der vil differentiere sig fra konkurrenterne med fokus på bæredygtighed.
Jesper Schleimann, chief strategy & innovation officer, SAP | Foto: SAP Danmark/PR
Jesper Schleimann, chief strategy & innovation officer, SAP | Foto: SAP Danmark/PR

“Kunne det ikke være fedt, hvis vi havde en verden, hvor vi konkurrerer på bæredygtighed?”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også