ITWatch

Facebook flytter fokus fra nyhedsfunktioner til kreatør-økonomi

Moderselskabet Meta Platforms rykker rundt på ressourcerne i Facebook.

Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

I stedet for funktionerne Facebook News og nyhedsbrevet Bulletin, skal der i Facebook nu fokuseres mere på kreatør-økonomien. Det skriver The Wall Street Journal.

Facebook news, lanceret i 2019, er et kureret valg af nyhedshistorier, som brugerne kan finde under en fane på appen eller hjemmesiden, mens funktionen Bulletin blev lanceret i 2021, hvor brugerne bidrager med indholdet til nyhedsbrevet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Danskere i hobetal henter råd om investering og opsparing på sociale medier – ny form for vejrudsigt kan give beskyttelse

Danskerne modtager i stor stil investeringstips og opsparingsråd på de sociale medier, men selvom tendensen på mange måder er positiv og giver oplyste borgere, så kan det være svært at undgå svindel og placere ansvar, hvis noget slår fejl. En vejrudsigt over, hvilke investeringsstrømninger der florerer på de sociale medier, kunne være en del af løsningen, lyder det fra en specialist.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs