Visma E-conomic i markant omlægning: Det er blevet for komplekst at være kunde hos os

Med mere end 20 forskellige abonnementer og 12 tillægsmoduler er det blevet for komplekst at være Visma E-conomic-kunde. Derfor lancerer selskabet en helt ny prisstruktur, der samtidig skal få flere af kunderne til at kaste sig over digitaliseringen af deres forretning.
"Vi vil gerne forenkle hele vores setup, fjerne kompleksiteten hos vores kunder og drive digitaliseringen hos SMV’erne," siger Visma E-conomic-direktør Lars Engbork om baggrunden for omlægningen. | Foto: Visma/PR
"Vi vil gerne forenkle hele vores setup, fjerne kompleksiteten hos vores kunder og drive digitaliseringen hos SMV’erne," siger Visma E-conomic-direktør Lars Engbork om baggrunden for omlægningen. | Foto: Visma/PR

Visma E-conomic giver hele sin abonnementsforretning en gennemgribende overhaling. Fremover vil kunderne have fire abonnementer at vælge imellem – i stedet for 20 forskellige pakker med 12 tillægsmoduler som hidtil.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også