Digitale iværksættere stjæler tusindvis af kunder fra detailhandlen med sats på ny hurtigvoksende megatrend

Iværksættere forsøger at ride med på en ny forbrugertrend i detailhandlen. Helt almindelige forbrugsvarer bliver nu solgt via digitale abonnementsmodeller til titusindvis af danskere, og det lægger et pres på den traditionelle detailhandel.
Foto: Wilfredo Lee/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Wilfredo Lee/AP/Ritzau Scanpix
AF ANDERS LEONHARD

Mens danskernes flygter fra klassiske abonnementer på tv-pakker og aviser, stormer helt nye abonnementstyper frem mod en ny guldalder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også