ITWatch

Instagram indtager Youtubes marked med ny video-feature

Billedappen Instagram er klar med ny videofeature, der sætter den i skarp konkurrence med videomediet Youtube.

Foto: Eric Baradat/AFP/Scanpix Ritzau

Foruden stillbilleder og korte videosekvenser vil Instagram nu til at satse på længere videoformater.

Selskabet bag har netop lanceret en ny feature, der gør det muligt at dele videoer med op til en times varighed.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Dixa snupper Relatel-chef

Efter halvandet år på meddelte Relatel-chef Casper Bøyesen i går sin afgang fra Nuuday-virksomheden for at gå til Dixa.

Dansk AI-virksomhed satser på sorte tal i år

Investorernes fokus på indtjening frem for vækst for enhver pris, har fået den danske AI-virksomhed 2021.ai til at justere sin strategi. Nu er sorte tal på bundlinjen for første gang inden for rækkevidde.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs