Kombit har presset tech-startup til at droppe det danske marked

Danske Famly har i dag ingen medarbejdere, der fokuserer på danske kunder. Årsagen er ifølge direktør, at Kombit har indkøbt Aula-systemet og frosset markedet for kommunikationsplatforme til daginstitutioner fast. "Vi ved ikke, om vi mister alle vores danske kunder," lyder det.
Anders Lauststen er adm. direktør og medstifter af Famly. | Foto: Malene Anthony Nielsen/STF/Ritzau Scanpix
Anders Lauststen er adm. direktør og medstifter af Famly. | Foto: Malene Anthony Nielsen/STF/Ritzau Scanpix

Da tech-startuppen Famly startede op for seks år siden, var det planen, at det danske marked skulle bane vejen og sikre en solid indtjening, som kunne bruges til at investere i vækst i udenlandske markeder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også