ITWatch

Ny direktør skal løfte CGI ud af skyggerne

CGI Danmark har i al stilhed skiftet direktør, og han ser det som en af sine fornemste opgaver at trække selskabet ud af skyggerne. "Vi skal fokusere på en synliggørelse af CGI, vores styrker og turde have en holdning," siger han.

Michael Hermansen har siden 1. juli siddet som adm. direktør for CGI Danmark. | Foto: PR/CGI

CGI Danmark har i al stilhed skiftet topchef. Ind er kommet 44-årige Michael Hermansen, der 1. juli overtog tøjlerne hos CGI Danmark, hvor han afløser den nu afgåede direktør Martin Pedersen. Og det er i sandhed en "firmaets mand", som har indtaget bordenden.

På tyve år er han gået fra rollen som 24-årig udvikler til en position som adm. direktør, og mens forretningen fremadrettet, i grove træk, skal følge de samme linjer som i dag, er der især et element, som Michael Hermansen vil rokke ved i kraft af sin rolle som ansvarshavende.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Danskere i hobetal henter råd om investering og opsparing på sociale medier – ny form for vejrudsigt kan give beskyttelse

Danskerne modtager i stor stil investeringstips og opsparingsråd på de sociale medier, men selvom tendensen på mange måder er positiv og giver oplyste borgere, så kan det være svært at undgå svindel og placere ansvar, hvis noget slår fejl. En vejrudsigt over, hvilke investeringsstrømninger der florerer på de sociale medier, kunne være en del af løsningen, lyder det fra en specialist.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs