Itadel lander aftale om at levere it-support på tværs af tre lande
![Adm. direktør i Itadel, Jess Julin Ibsen. | Foto: PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11810595.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc78bv5mjko75171s6q4ns.jpg)
Fremover bliver det Itadel, der skal løse problemerne, når Flüggers medarbejdere ikke kan sende mails, printe fakturaer eller logge ind på et onlinemøde.
Itadel skal nemlig stå for it-supporten hos malingsproducenten. Det oplyser parterne i en pressemeddelelse.
"Vi er glade for aftalen. Den passer godt til os som en it-driftsvirksomhed med et gennemprøvet, ISO-certificeret 24/7 beredskab. Vi kan netop levere support døgnet rundt – uanset om det er, når bogholderiet møder ind kl. 7.30, når butikkens første leverance falder kl. 6, eller når der plukkes på lageret søndag nat. Hjælpen skal altid være lige ved hånden," udtaler Jess Julin Ibsen, adm. direktør i Itadel, i meddelelsen.
Den nye aftale betyder, at Itadel skal stå for it-support i Flüggers butikker såvel som virksomhedens fabrikkerne i Danmark, Sverige og Polen.
Konkret skal Itadel levere helpdesk-support til it-brugere, butikker og produktionsmiljøer. Supportfunktion omfatter både telefonisk assistance og fysisk tilstedeværelse på nøglelokationer.
Desuden leverer Itadel workspace management services, hvor computere, telefoner og notepads opdateres og administreres af Itadel, fremgår det af meddelelsen.
Itadel-chef: Først klar til vækst fra næste sommer
Itadel skifter ud i direktionen
Itadel-direktør om nyt strategisk fokus: Vi kan ikke være alt for alle