ITWatch

Iværksætter har satset bitcoin-penge i egen startup: Det er et blodrødt marked at gå ind i

I 2018 stiftede Kasper Ebsen et digitalt marketingbureau med sin partner og regner med at omsætte for 4-6 mio. kr. første år. Strategien handler om at lade det digitale gennemsyre alt og dermed spare penge og tid, siger han.

Kynetic-stiftere, Tommy Aridslund (tv) og Kasper Ebsen (th). | Foto: PR/Kynetic

Efter at have solgt to tidligere virksomheder og tjent millioner på bitcoins, valgte Kasper Ebsen sidste år at satse sin egen formue og starte et digitalt bureau ved navn Kynetic sammen med sin partner Tommy Aridslund.

Efter seks måneder nåede virksomheden et "break-even-punkt," siger iværksætteren. Han satser på at ramme en omsætning på mellem 4-6 mio. kr. i 2019.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Tidlig investor smækkede kassen i for Drugstars: Tidsplan og økonomi skred

Det ville tage længere tid og koste mere end først estimeret at indfri de store ambitioner, som venturefonden Byfounders havde til e-health-firmaet Drugstars, og derfor var fonden – i lighed med Drugstars’ andre tidlige investorer – ikke villig til at stille op med kapital til det nu konkursdømte selskab.

Jim Snabe: Den digitale gevinst bliver større hvis vi skynder os

Dansk Industri fremlægger i dag sine anbefalinger til den danske digitaliseringsstrategi, der kommer i kølvandet på anbefalingerne fra regeringens eget digitaliseringspartnerskab tidligere på måneden. Begge udvalg mener, at det haster med nye visioner for Danmark.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs