ITWatch

Iværksætter har satset bitcoin-penge i egen startup: Det er et blodrødt marked at gå ind i

I 2018 stiftede Kasper Ebsen et digitalt marketingbureau med sin partner og regner med at omsætte for 4-6 mio. kr. første år. Strategien handler om at lade det digitale gennemsyre alt og dermed spare penge og tid, siger han.

Kynetic-stiftere, Tommy Aridslund (tv) og Kasper Ebsen (th). | Foto: PR/Kynetic

Efter at have solgt to tidligere virksomheder og tjent millioner på bitcoins, valgte Kasper Ebsen sidste år at satse sin egen formue og starte et digitalt bureau ved navn Kynetic sammen med sin partner Tommy Aridslund.

Efter seks måneder nåede virksomheden et "break-even-punkt," siger iværksætteren. Han satser på at ramme en omsætning på mellem 4-6 mio. kr. i 2019.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: Den grønne it-bølge risikerer at kvæles af krisen

Regeringen har grønne ambitioner – også på det digitale område. Men vil historien gentage sig, og vil de grønne it-drømme drukne i et excel-arks kolonner, spørger Christian Hannibal, director for tech, media and finance i Rud Pedersen Public Affairs, i denne klumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs