Iværksætter har satset bitcoin-penge i egen startup: Det er et blodrødt marked at gå ind i

I 2018 stiftede Kasper Ebsen et digitalt marketingbureau med sin partner og regner med at omsætte for 4-6 mio. kr. første år. Strategien handler om at lade det digitale gennemsyre alt og dermed spare penge og tid, siger han.
Kynetic-stiftere, Tommy Aridslund (tv) og Kasper Ebsen (th). | Foto: PR/Kynetic
Kynetic-stiftere, Tommy Aridslund (tv) og Kasper Ebsen (th). | Foto: PR/Kynetic

Efter at have solgt to tidligere virksomheder og tjent millioner på bitcoins, valgte Kasper Ebsen sidste år at satse sin egen formue og starte et digitalt bureau ved navn Kynetic sammen med sin partner Tommy Aridslund.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også