Nestlé: Revolutionerende teknologi er tæt på at indtage fødevareindustrien

Inden længe bliver forbrugernes fødevarer personaliseret ved hjælp af kunstig intellligens. Det mener Michiel Kernkamp, der er nordisk direktør for verdens største fødevareselskab. Fremtidens teknologi byder på en pamflet af nye muligheder, men der er også udfordringer, som skal overvindes.
Foto: Ólafur Steinar Gestsson/Ritzau Scanpix
Foto: Ólafur Steinar Gestsson/Ritzau Scanpix
AF THOMAS MØRCH, FØDEVAREWATCH

Hvad skal Marie spise, når hun lige har lavet en ironman? Og hvad skal Poul spise efter en hel weekend med serier på sofaen? Eller hvad med Bente, der har en forhøjet risiko for at få alzheimers i en tidlig alder?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også