Analytiker: Columbus' kerneforretning er også deres akilleshæl

Selvom Columbus på mange områder er et selskab i god form, står it-virksomheden også med en række udfordringer. En af dem er, at vigtigheden af deres kerneforretning er fløjet under radaren hos investorerne, lyder det fra analytiker.
Foto: Jakob Skouboe Brandenhoff
Foto: Jakob Skouboe Brandenhoff

Når en ny mand eller kvinde på et tidspunkt sætter sig i stolen som adm. direktør for Columbus og tager over efter Thomas Honoré, venter en række opgaver og udfordringer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også