ITWatch

Konsulenthus om coronakrisen: Det er tid til at stille sig selv de hårde spørgsmål

Virksomhederne skal finde deres strategi for coronatiden og tiden efter, mener konsulenthuset BCG Platinion. Og det betyder også, at både it-branchen og konsulenterne er nødt til at se på, hvordan de kan spille en rolle, lyder det fra direktøren.

"Det afgørende nu er, om du som konsulent er relevant i en coronatid," lydet det fra Christian Gabe, direktør i BCG Platinion. | Foto: Rikke Kynde

Tiden for mange virksomheder står stille lige nu, hvor alle de nødvendige og hurtige beslutninger om nedlukning, hjemmearbejde og sikkerhed er taget, og Danmark venter på for alvor at blive lukket op igen.

Christina Gabe, direktør i konsulenthuset BCG Platinion, kalder situationen et vadested, og han mener, at tiden kalder på, at mange virksomheder, især inden for it-branchen, sætter sig sig ned og lægger strategien for den fremtid, der venter på den anden side af coronakrisen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Bæredygtighed mangler i offentlige udbud

Der er langt mellem ord, der lægger sig op ad bæredygtighed, i de offentlige udbud, mener en ph.d.-forsker, der i et projekt er ved at under søge de offentlige indkøb.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs