Konsulenthus om coronakrisen: Det er tid til at stille sig selv de hårde spørgsmål

Virksomhederne skal finde deres strategi for coronatiden og tiden efter, mener konsulenthuset BCG Platinion. Og det betyder også, at både it-branchen og konsulenterne er nødt til at se på, hvordan de kan spille en rolle, lyder det fra direktøren.
"Det afgørende nu er, om du som konsulent er relevant i en coronatid," lydet det fra Christian Gabe, direktør i BCG Platinion. | Foto: Rikke Kynde
"Det afgørende nu er, om du som konsulent er relevant i en coronatid," lydet det fra Christian Gabe, direktør i BCG Platinion. | Foto: Rikke Kynde

Tiden for mange virksomheder står stille lige nu, hvor alle de nødvendige og hurtige beslutninger om nedlukning, hjemmearbejde og sikkerhed er taget, og Danmark venter på for alvor at blive lukket op igen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også