Konsulenthus kombinerer markedsføring og tech: "It-delen i sig selv er ikke nok"

Konsulenthuset Impact er født som it-virksomhed, men har siden bygget design og forretningsudvikling på toppen som en forlængelse af arbejdet med data og business intelligence. Nu overvejer selskabet næste skridt i sin internationale ekspansion.
Foto: PR/Impact
Foto: PR/Impact

Med stiftelsen af et nyt selskab og en oprustning i ledelsen gør konsulenthuset Impact sig klar til at nå fremtidige målsætninger. Fremtidsplanen indebærer blandt andet et internationalt sats og et mål om at være en førende skandinavisk spiller indenfor e-handelsområdet. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

    Nokia bekræfter køb af Infinera

    For abonnenter

    Læs også