Her er EG's strategi for sin hosting-division

Med tiden vil det blive svært at få en ren cloud- og hosting-forretning til at hænge sammen, hvis man ikke samtidig kan levere løsninger eller rådgivning, som en samlet pakke, siger salgsdirektør i EG-koncernen.
Jesper Harrishøj er vice president og salgsdirektør i EG-koncernens division for managed services.
Jesper Harrishøj er vice president og salgsdirektør i EG-koncernens division for managed services.
Af Henrik Rasch

Mens store dele af den traditionelle hosting-branche er på udkig efter opkøbsemner eller fusions-partnere, er it-koncernen EG's hosting-division allerede klar til at tage fat på næste kapitel i en markedsudvikling, hvor kunder udover traditionel hosting i stigende omfang efterspørger en samlet pakke med drift af applikationer, support og cloud-løsninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også