Dustin går i offensiven med sats på services og software
![Dustin har skfitet visuel identitet. Her er et billede af, hvordan selskabets indpakning var tidligere. | Foto: Malte Oxvig](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11981919.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79jm2bheumc1j61cxest.jpg)
Dustin sætter gang i et fremstød på det nordiske marked i et forsøg på at flytte forretningen fra primært at sælge hardware til også at tilbyde it-services og software.
Ifølge Computerworld har det svenske selskab, der er tilstede i hele Norden, opdateret sin visuelle identitet for at vise kunderne, at man ikke bare sælger hardware. I stedet vil man være en bredere it-leverendør.
"Det er et bredt udsnit af services, som vi har opbygget via opkøb siden vores børsnotering i 2015. Vi skal være en end-to-end it-leverandør til små og mellemstore virksomheder," siger Dustins danske landechef, Michael Haagen Petersen, til Computerworld.
Så sent som sidste år købte Dustin herhjemme selskabet Inventio.it, der havde fokus på ERP og hosting. Dengang forklarede Dustin, at købet netop styrkede selskabets serviceudbud.