Teleselskaber skraber bunden i popularitetsmåling

En undersøgelse fra Universum Danmark peger på, at mens de it-uddannede søger mod attraktive arbejdsopgaver, høje lønninger og dynamiske arbejdsmiljøer, så kæmper telesektoren med et imagemæssigt problem især i forhold til de økonomiuddannede.
Foto: PR/TDC
Foto: PR/TDC

Der er stor forskel på de udfordringer, som møder de respektive virksomheder i den danske it- og telesektor, når det drejer sig om at tiltrække de bedst kvalificerede medarbejdere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også