Kreditkortselskaber skærper indsats mod skjulte abonnementer

Visa, Mastercard og American Express har ændret vilkår for at forebygge svindel med skjulte abonnementer. Ændringen sker på foranledning af Forbrugerombudsmanden.
Foto: Martin Lehmann
Foto: Martin Lehmann

Verdens tre største kreditkortselskaber, Visa, Mastercard og American Express tager kampen op mod svindel med skjulte abonnementer. Det oplyser Forbrugerombudsmanden i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også