
Swiipe vil sælge annonceplads på købskvitteringer som et alternativ til visninger på sociale medier, skriver Børsen.
Fintech-virksomheden har udviklet en løsning til onlinebutikker, hvor kunder med ganske få klik kan gennemføre en ordre, og det er her, at Swiipe vil sætte ind med et alternativ til visninger på sociale medier.
I et samarbejde med virksomheden Hello Retail vil Swiipe i fremtiden give webshobs mulighed for at fremvise egne produkter på de digitale købskvitteringer med henblik på at kunne foretage et mersalg med kun et enkelt klik.
"Vi skal sikre, at vores kunder, som i høj grad er netbutikker, får mest muligt ud af de annoncekroner, de bruger, når de køber visninger på Google, Facebook og Youtube. Derfor lancerer vi nu et produkt, som skal generere mersalg hos de kunder, som er kommet ind på hjemmesiden, så vores kunder kan få mest muligt ud af deres sidevisninger," siger direktør og medstifter af Swiipe, Anders Riis, til avisen.
Ny løsning skal vinde fejlende nethandlere tilbage
Fintech-virksomhed lander ny millioninvestering
Fintech-selskab satser på øget forretning efter at have klaret sig gennem Mastercards nåleøje
Mere fra ITWatch
Det "skræmmende" spionvåben Pegasus får Folketinget til at øge beskyttelsen
Fremmede magter har overvåget telefonerne hos toppolitikere og magtkritiske journalister ud over Europa. I Danmark advarer PET om, at ”visse politikere og embedsmænd er prioriterede mål” for aflytning, og Folketinget vil nu beskytte danske politikere mod et bestemt overvågningsprogram. Europa-Parlamentet er allerede gået i gang.