ITWatch

Swiipe går til kamp mod stigende priser

Prisen for en visning på sociale medier er steget i en sådan grad, at fintech-virksomheden Swiipe nu lancere et alternativ, der skal give flere visninger til lavere pris.

Foto: PR/Swiipe

Swiipe vil sælge annonceplads på købskvitteringer som et alternativ til visninger på sociale medier, skriver Børsen.

Fintech-virksomheden har udviklet en løsning til onlinebutikker, hvor kunder med ganske få klik kan gennemføre en ordre, og det er her, at Swiipe vil sætte ind med et alternativ til visninger på sociale medier.

I et samarbejde med virksomheden Hello Retail vil Swiipe i fremtiden give webshobs mulighed for at fremvise egne produkter på de digitale købskvitteringer med henblik på at kunne foretage et mersalg med kun et enkelt klik.

"Vi skal sikre, at vores kunder, som i høj grad er netbutikker, får mest muligt ud af de annoncekroner, de bruger, når de køber visninger på Google, Facebook og Youtube. Derfor lancerer vi nu et produkt, som skal generere mersalg hos de kunder, som er kommet ind på hjemmesiden, så vores kunder kan få mest muligt ud af deres sidevisninger," siger direktør og medstifter af Swiipe, Anders Riis, til avisen.

Ny løsning skal vinde fejlende nethandlere tilbage

Fintech-virksomhed lander ny millioninvestering

Fintech-selskab satser på øget forretning efter at have klaret sig gennem Mastercards nåleøje 

Mere fra ITWatch

E-boks-direktør irriteret over sen udmelding

E-boks fik ifølge direktør Ulrik Falkner Thagesen besked om udskydelsen af overgang til næste generation af digital post ti minutter inden, Digitaliseringsstyrelsen informerede offentligheden. "På mange måder er det jo utroligt irriterende for os," siger han.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs