ITWatch

Fintech-selskab satser på øget forretning efter at have klaret sig gennem Mastercards nåleøje

Fintech-selskabet Swiipe håber på håndgribelig og mærkbar effekt efter udnævelse til Mastercards acceleratorprogram. "Vi håber, det kan give noget konkret forretning, og vi måske kan påvirke nogle ting i den måde, kortbetalinger er sat op på," siger direktør Anders Riis.

Foto: PR/Swiipe

For nyligt kunne Mastercard, som det efterhånden er blevet en tradition, melde ud, at man havde udvalgt i alt 15 fintech-virksomheder ud af 600 ansøgere til det årlige Lighthouse-program.

Fire af disse er danske, og for betalingsselskabet Swiipe er der en stor ære i at klare sig igennem nåleøjet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: Den grønne it-bølge risikerer at kvæles af krisen

Regeringen har grønne ambitioner – også på det digitale område. Men vil historien gentage sig, og vil de grønne it-drømme drukne i et excel-arks kolonner, spørger Christian Hannibal, director for tech, media and finance i Rud Pedersen Public Affairs, i denne klumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs