Fintech-selskab satser på øget forretning efter at have klaret sig gennem Mastercards nåleøje

Fintech-selskabet Swiipe håber på håndgribelig og mærkbar effekt efter udnævelse til Mastercards acceleratorprogram. "Vi håber, det kan give noget konkret forretning, og vi måske kan påvirke nogle ting i den måde, kortbetalinger er sat op på," siger direktør Anders Riis.
Foto: PR/Swiipe
Foto: PR/Swiipe

For nyligt kunne Mastercard, som det efterhånden er blevet en tradition, melde ud, at man havde udvalgt i alt 15 fintech-virksomheder ud af 600 ansøgere til det årlige Lighthouse-program.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også





Foto: PR

ITM8 køber fynsk cloud-specialist

For abonnenter