Fintech-direktør: "Nu kan man lave et fuldbyrdet salg med en storbank – uden at møde op på deres arbejdsplads"

To danske fintech-selskaber er kommet relativt let gennem coronakrisen, og direktør spår ændret udvikling i kunderelationer, da det er blevet nemmere at mødes online.
Coronavirusen har gjort de fleste af Spiirs kundemøder virtuelle - også med de store banker. Men man kan sagtens gøre et godt indtryk over en internetforbindelse, siger direktør. | Foto: Gregers Tycho/JPA
Coronavirusen har gjort de fleste af Spiirs kundemøder virtuelle - også med de store banker. Men man kan sagtens gøre et godt indtryk over en internetforbindelse, siger direktør. | Foto: Gregers Tycho/JPA

Mens mange danske virksomheder i 2020 har bakset med at gøre forretningen digital og mødekalenderen virtuel som følge af coronavirussen, har den interne omstilling i to kendte fintech-virksomheder herhjemme været stort set været smertefri.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også