AWS advarer: AI-projekter skal ikke forandre hele virksomheden

Amazons gigantiske forretning bygger på algoritmer, machine learning og AI. Selskabets cloud-forretning, AWS, vil gøre teknologierne endnu mere mainstream, men anbefaler kunderne at lave mange bittesmå initiativer i stedet for at kaste sig ud i et stjernekrigsprojekt.
Julien Simon er tech-evangelist hos Amazon Web Services, AWS. | Foto: PR/AWS
Julien Simon er tech-evangelist hos Amazon Web Services, AWS. | Foto: PR/AWS

"Man kan vist roligt sige, at Amazon.com ikke ville eksistere i sin nuværende størrelse, hvis vi ikke havde haft machine learning."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også